مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 10:322022-04-09سياسي

انتقاد از روند اجرای طرح 550 هزار هکتاری در خوزستان


نماینده اهواز با بیان اینکه از متوقف شدن روند اجرای فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری در خوزستان نگران هستیم، گفت: از سال گذشته تاکنون هیچ اتفاقی برای اجرایی شدن این طرح در خوزستان نیافتاده است و این مساله جای نگرانی دارد.

- مجتبی یوسفی در گفت و گو با ایسنا، با انتقاد از روند اجرای طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری در خوزستان، اظهار کرد: مجلس در یکسال گذشته تلاش کرده منابع اختصاص یافته به طرح 550 هزار هکتاری در خوزستان را افزایش دهد تا شاهد روند مطلوب اجرای این طرح باشیم اما متاسفانه چنین اتفاقی رخ نداده است.

وی با بیان اینکه بنا به فرمایش مقام معظم رهبری نمایندگان نباید در اجرا دخالت داشته باشند، افزود: اجرای چنین طرح هایی مثل طرح 550 هزار هکتاری با دولت ها است و از این رو دولت و وزارتخانه های مربوطه باید به جدیت در اجرای این طرح ورود کنند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های انجام شده از سوی مجمع نمایندگان استان، تلاش شد تا برخی از منابع مورد نیاز برای اجرای طرح 550 هزار هکتاری تامین و این طرح بعد از تعطیلی 4 تا 5 ساله مجددا آغاز شود که تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده است.

یوسفی با بیان اینکه از متوقف شدن روند اجرای طرح 550 هزار هکتاری در خوزستان نگران هستیم، عنوان کرد: از سال گذشته تاکنون هیچ اتفاقی برای اجرایی شدن این طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از روند اجرای طرح 550 هزار هکتاری در خوزستان

انتقاد از روند اجرای طرح 550 هزار هکتاری در خوزستان