مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 10:272022-04-09اقتصادي

کرمانشاهیان سال گذشته 47 هزار واحد خون اهدا کردند


مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه از اهدای 47 هزار واحد خون در استان در سال گذشته خبر داد.

- دکتر مریم میرزاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اهدای 47 هزار واحد خون در سال گذشته گفت: از مجموع اهداکنندگان کمتر از شش درصد زن و مابقی مرد بوده اند.

وی با بیان اینکه میزان اهدای خون در سال گذشته تفاوت چندانی با سال 1399 نداشته است، گفت: متاسفانه به دلیل استمرار کرونا در سال گذشته روند اهدای خون نسبت به سالهای قبل کاهش داشته است.

میرزاده ابراز امیدواری کرد: با بهبود شرایط کرونا در سال جاری مجددا میزان اهدای خون به روال گذشته برگشته و اهداکنندگان بیشتری مراجعه کنند.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه با اشاره به پیش بینی افزایش نیاز به خون درسال جاری گفت: در سال جاری عمل های جراحی الکتیوی که قبلا به دلیل شرایط حاد کرونایی لغو شده بود افزایش می یابد و برای این اعمال جراحی قطعا نیاز به خون بیشتری خواهد شد.

وی افزود: از طرفی با توجه به از سرگیری مسافرت ها و ترددهای بین شهری احتمال افزایش تصادفات وجود دارد و در سال جاری نیاز به خون بیشتری برای مجروحین تصادفات خواهیم داشت.

وی در همین راستا از همه افراد خواست برای اهدای خون مراجعه کنند و بدانند که بیماران نیازمند خون روزهای تعطیل و غیرتعطیل و شرایط کرونایی و غیرکرونایی نمی شناسند و در هر زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاهیان سال گذشته 47 هزار واحد خون اهدا کردند

کرمانشاهیان سال گذشته 47 هزار واحد خون اهدا کردند