مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 10:222022-04-09اقتصادي

آصفری: زمزمه های حذف ارز ترجیحی بهانه ای برای گرانی و اهتکار کالاها شده است


یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: افزایش قیمت کالاها زنگ خطری برای مسئولان اقتصادی دولت بوده که باید توجه داشته باشند اگر قرار است اصلاحی در حوزه پرداخت ارز ترجیحی صورت گیرد بایستی در وهله اول زیرساخت های لازم آن فراهم شود.

- یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: افزایش قیمت کالاها زنگ خطری برای مسئولان اقتصادی دولت بوده که باید توجه داشته باشند اگر قرار است اصلاحی در حوزه پرداخت ارز ترجیحی صورت گیرد بایستی در وهله اول زیرساخت های لازم آن فراهم شود.

محمد حسن آصفری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ضرورت انسجام در تصمیم گیری از سوی دولت در خصوص نظام پرداخت یارانه ها، بیان کرد: از نظر بنده زمزمه های حذف ارز ترجیحی 4200 تومانی بهانه ای شد تا برخی از افراد سودجو در بازار و در بین تولید کنندگان، قیمت کالاهای خود را افزایش دهند یا حتی برخی کالاهای خود را اهتکار کنند.

از نظر بنده این موضوع زنگ خطری بوده که مسئولان اقتصادی دولت باید توجه داشته باشند که اگر قرار است اصلاحی در حوزه پرداخت ارز ترجیحی صورت گیرد بایستی در وهله اول زیرساخت های لازم آن فراهم شود.

اصلاح نظام پرداخت یارانه ها نباید تاثیر منفی بر سفره مردم داشته باشد وی در ادامه اظهار کرد: اصلاح نظام یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آصفری: زمزمه های حذف ارز ترجیحی بهانه ای برای گرانی و اهتکار کالاها شده است

آصفری: زمزمه های حذف ارز ترجیحی بهانه ای برای گرانی و اهتکار کالاها شده است