مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 10:172022-04-09اقتصادي

داورزنی: فقط 10 درصد بودجه والیبال به منابع دولتی وابسته است


رییس فدراسیون والیبال با بیان این که نقش حامیان مالی در رشد و توسعه ورزش تعیین کننده و بی بدیل است، گفت: والیبال در حال حاضر 10 درصد بودجه والیبال به منابع دولتی وابسته است.

- ، محمدرضا داورزنی در مراسم معرفی حامی والیبال ایران تا المپیک 2024 که امروز شنبه انجام شد گفت: خوشحالم که همکاری خوب فدراسیون والیبال با حامی مالی در مسیر المپیک 2024 پاریس اتفاق می افتد.

رییس فدراسیون والیبال با تاکید بر این که نقش اسپانسرها و حامیان مالی در رشد و توسعه ورزش به ویژه والیبال تعیین کننده و بی بدیل است، تصریح کرد: تا 15 سال پیش 98 درصد از منابع والیبال به دولت بستگی داشت اما در حال حاضر این عدد به 10 درصد رسیده است.

وی افزود: نمایش و عملکرد خوب بازیکنان و تیم های ملی والیبال در مسابقات مختلف مورد توجه مردم قرار گرفته استو باعث ایجاد غرور ملی شده و افکار عمومی به این رشته ورزشی ایران افتخار می کند.

به قول رییس فدراسیون جهانی والیبال تولید خوب مشتری خود را خواهد داشت و تولید ما تیم ملی والیبال ایران است.

داورزی ادامه داد: وقتی نوجوانان و جوانان والیبال ایران قهرمان جهان شدند و تیم ملی بزرگسالان برای اولین بار در المپیک 2016 حاضر شد و در المپیک 2020 برای دومین بار حاضر شد، نشان داد این موفقیت ها بدون حمایت حامیانی که طی 12 سال گذشته به والیبال کمک کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داورزنی: فقط 10 درصد بودجه والیبال به منابع دولتی وابسته است

داورزنی: فقط 10 درصد بودجه والیبال به منابع دولتی وابسته است