مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 10:122022-04-09ورزشي

برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال نابینایان و کم بینایان در شیراز


رییس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت: سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال 5 نفره نابینایان و کم بینایان کشورمان اعزامی به بازی های پاراآسیایی هانگژو 2022 در استان فارس در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حمید آزرمی امروز با اعلام این خبر افزود: این اردو از 17 تا 23 فروردین در شهر شیراز و محل تمرین  مجموعه پارس در حال برگزاری است و 6 بازیکن و یک مربی از جمع تیم ملی از استان فارس هستند.

وی افزود: امیر پور رضوی از استان  آذربایجان شرقی، بهزاد زادعلی اصغری، مهدی طالعی از استان  آذربایجان شرقی ، حسین رجب پور از  استان البرز،  صادق رحیمی ،  محمدرضا مهنی نسب ، محمدامین رحیم زاده از استان کرمان، احمدرضا شاه حسینی ، حجت اله مزارعی ،  علیرضا بخت علیرضا ایزدی ، مرتضی کریمی، میثم شجاعیان از  استان فارس ، مرتضی رمضانی از گلیان ، صالح خصالی از کرمان ، جواد فلفلی سرمربی از استان مرکزی ، محمدمهدی رفیعی مربی از استان مرکزی، امیرحمزه زارع مربی فارس، محمدرضا شاددل مربی گیلان در این مرحله از آمادگی تیم ملی حاضر هستند.

یادآور می شود، این اردو با رعایت پروتکل های بهداشتی و تست های سلامتی بازیکنان و اسکان، در موسسه فرهنگی ورزشی توانبخشی ایثار در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال نابینایان و کم بینایان در شیراز

برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال نابینایان و کم بینایان در شیراز