مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 10:072022-04-09سياسي

مطالبه گری علما در جامعه، دست دشمنان را کوتاه خواهد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور در جلسه همفکری تبلیغ و تبیین و افطارهای وحدت و مقاومت با حضور مسوولان کشوری و استانی سازمان تبلیغات و جمع کثیری از علمای اهل تسنن و تشیع، اظهار کرد: در موقعیت خطیر امروزی مهمترین و بزرگترین وظیفه علما و روحانیون که در آیات قرآن هم به آن اشاره شده جهاد تبیین است.

وی گفت: جهاد تبیین اساس برنامه راهبردی اسلام بوده و باید از این طریق با استدلال و منطق حق بیان شود.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: در دوره منطق، عقلانیت، هم افزایی و همفکری ما نباید شاهد کشته شدن دو طلبه اهل سنت در گنبدکاووس و دو طلبه جهادگر دیگر در مشهد مقدس باشیم و این جنایت های ناجوانمردانه سبب آزرده خاطر شدن قلوب مسلمین می شود.

حریزاوی ادامه داد: در کشوری که مردمش در برابر دشمنان و شیاطین ایستادگی و مقاومت کرده و فشارهای اقتصادی زیادی را تحمل کرده است و دستورهای قرآن را اجرا کردند چنین اتفاقاتی حاصل نقشه های دشمن بوده و باید همه علما و روحانیون هوشیار باشند.

وی تاکید کرد: همه ما علمای اهل سنت و شیعه باید اقامه دین کرده و حرف حق را صریح بیان کنیم، اگر علما در جامعه در راستای احقاق حق مردم مطالبه گری کرده و در برابر آسیب های اجتماعی مانند اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری علما در جامعه، دست دشمنان را کوتاه خواهد کرد

مطالبه گری علما در جامعه، دست دشمنان را کوتاه خواهد کرد