مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 10:022022-04-09ورزشي

صعود سپاهان به عنوان تیم اول، در گرو گذر از تیم قطری است


سپاهان اگر می خواهد به عنوان تیم اول این گروه صعود کند، باید تیم قطری را ببرد، این تیم بازیکنان بسیار خوب و اثرگذاری دارد که کار را برای سپاهان سخت می کنند.

- حسین چرخابی کارشناس فوتبال، در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس اصفهان در خصوص حضور تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: سپاهان در بازی با پاختاکور تا قبل از این که گل بخورد، بیش از اندازه احتیاط می کرد.

وی ادامه داد: در نیمه اول درست مثل بازی با صنعت نفت، آخرین بازی در لیگ قبل از این دیدار بازی کردند، ترکیب و نوع بازی همان بود، با این تفاوت که در آن بازی 5 نفر جلو بسیار خوب کار کردند، به خصوص در کرنرها و ضربات ایستگاهی، 3 بر صفر هم برنده شدند.

چرخابی بیان داشت: در بازی با پاختاکور، در نیمه اول این روند جواب نداد، دفاع چپ ها، نورافکن و اسماعیلی فر، که در تمام بازی ها جزء یاران هجومی و نفوذی بودند، طبق دستورالعمل مربی و چیزی که ما دیدیم، مثل بازی با صنعت نفت به کناره ها اضافه نشدند.

کارشناس فوتبال، با بیان این که در نیمه دوم نویدکیا کاملا از لحاظ رفتار تاکتیکی و روش بازی تیم را متحول کرد، عنوان داشت: به اسماعیلی فر و نورافکن فرمان حمله داد، به کناره ها کاملا نفوذ کردند و دیدیم که چقدر این حرکت هجومی تاثیرگذار بود، نیمه دوم یک بازی کاملا برتر ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود سپاهان به عنوان تیم اول، در گرو گذر از تیم قطری است

صعود سپاهان به عنوان تیم اول، در گرو گذر از تیم قطری است