مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 09:572022-04-09ورزشي

صدور اجازه پلمپ اماکن مروج بی حجابی در فارس


رییس کل دادگستری فارس خواستار اجازه شورای فرهنگی عمومی به ورود دادگستری استان برای اعمال برخورد قهری و پلمب واحدهایی که بی حجابی در آنها رواج دارد، - شد.

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی شنبه 20 فروردین در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس بیان کرد: به کارهای فرهنگی به شدت معتقدیم اما باورمان این است که عده ای تصور می کنند که برخورد ما کم رنگ شده و نیاز به برخورد قهری است.

او خواستار اجازه دادگستری برای پلمب واحدهایی شد که بی حجابی در آنجا رواج دارد و گفت: بی حجابی و بی حیایی در برخی نقاط شیراز غوغا می کند و گویی سیل ما را برده است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه از همه دغدغه مندان در موارد پیگیری شده از جمله حجاب و عفاف و کرونا قدردانی و اضافه کرد: در موضوع حجاب و عفاف آخرین مراحلی است که می شود کاری کرد که ماندگار باشد و اگر این فرصت از دست برود امکان جمع کردن موضوع وجود ندارد.

روح الله نجابت ضمن بیان اینکه در این موضوع نباید به جلسات ماهانه بسنده کرد بلکه مسائل روزانه و هفتگی باید دنبال شود، عنوان کرد: با شیوع کرونا و فراگیر شدن بیماری، بسیاری از نهادها از جمله سپاه و بسیج پای کارآمدند اما آیا کفایتی در بحث عفاف و حجاب هم شاهد بودیم؟ نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید به نوعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور اجازه پلمپ اماکن مروج بی حجابی در فارس

صدور اجازه پلمپ اماکن مروج بی حجابی در فارس