مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 09:522022-04-09ورزشي

پیشنهاد اجرای زیست شبانه ماه رمضان در تهران


طی سال های مختلف خیلی از مناجات ها و مباحث عبادی در شب های ماه مبارک رمضان اجرا می شود و به غیر از این خیلی ها عادت دارند که فعالیت های ورزشی را در ایام ماه رمضان طی شب تا صبح انجام دهند.

- عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: با اینکه بگوییم زیست شبانه مطلقا قابل طرح نیست، مخالف هستم و به نظرم باید طراحی ما در این زمینه درست انجام شود.

علیرضا نادعلی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در گفت وگو با ایلنا در پاسخ به سوالی درباره اجرای زیست شبانه در ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان اتمسفری به همراه خود دارد که از جنس دعا و مناجات و فضای بندگی پیش پروردگار است.

این نشان می دهد خیلی بیش از اینکه تاکنون اقدام شده، باید برای شبانه روز ماه مبارک رمضان فکر کنیم، چرا که در روز همه روزه دارند و در شب فضا به گونه دیگری است.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ادامه داد: طی سال های مختلف خیلی از مناجات ها و مباحث عبادی در شب های ماه مبارک رمضان اجرا می شود و به غیر از این خیلی ها عادت دارند که فعالیت های ورزشی را در ایام ماه رمضان طی شب تا صبح انجام دهند.

نادعلی با تاکید بر اینکه می شود شهر را متناسب با این شرایط آرایش داد، گفت: در هر صورت باید ببینیم زیست شبانه چه معنایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد اجرای زیست شبانه ماه رمضان در تهران

پیشنهاد اجرای زیست شبانه ماه رمضان در تهران