مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 09:522022-04-09فرهنگي

رونمایی از مجموعه هشت جلدی «ایران من»


مراسم رونمایی از مجموعه هشت جلدی «ایران من» تازه ترین اثر رضا منصوری دوشنبه 22 فروردین ماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

- مراسم رونمایی از مجموعه هشت جلدی ایران من تازه ترین اثر رضا منصوری دوشنبه 22 فروردین ماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم، در کنارِ نویسنده، ناصر فکوهی و محمدرضا اجتهادی هم سخنرانی خواهند کرد.

مردی که تمامی آثارش با نامِ ایران گره خورده است، درباره جدیدترین اثرش می نویسد: چون ایران خانه من است، متعلق به من است، ایرانِ من است، زیستن ام در آن معنی داشته و لذتم در دیدن آرامش و رفاه ساکنان آن بوده- شهروندان خانه من! برای آن ها نوشته ام.

این ها را رضا منصوری به عنوان دیباچه ای بر تازه ترین اثرش نوشته است.

فیزیکدان ، کیهان شناس، استاد بازنشسته دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شریف که سال هاست در زمینه گرانش، نسبیت عام و کیهان شناسی پژوهش می کند.

جدیدترین اثر منصوری مجموعه ای ست با نام ایرانِ من که در هشت جلد توسط نشر دیبایه منتشر شده.

دوره نخست کتاب ها با نام های ایران 1427، واژه گزینی در ایران و جهان و چهارسال در وزارت عتف، بیان تصور منصوری از ایران گذشته و آینده، نقش زبان فارسی در توسعه ایران و تجربه اجرایی در زمینه علم و پیچیدگی اجرای ایده های توسعه ای آن در عالی ترین سطح در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از مجموعه هشت جلدی «ایران من»

رونمایی از مجموعه هشت جلدی «ایران من»