مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 09:422022-04-09اقتصادي

وعده های 16 ماهه برای افتتاح زیرگذر کاووسیه ادامه دارد


پس از گذشت 16 ماه از کلنگ زنی پروژه زیرگذر منطقه کاووسیه شهرقدس و پاس کاری های متعدد شهرداری قدس و شرکت راه آهن استان تهران در اجرا، فرماندار قدس وعده بهره برداری این پروژه تا پایان بهار امسال را داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، محله کاووسیه یکی از محله های قدیمی شهرستان قدس است که در ابتدای ورودی قسمت شمال شرقی این شهرستان در کنار تقاطع بین جاده فتح و بزرگراه شهید لشگری، جنوب شهرک وردآورد واقع شده و خط راه آهن تهران- تبریز از این محله می گذرد.

ساکنان این محله تا حدود 3 سال پیش با خودرو از روی ریل عبور می کردند و به خیابان پیروزی شمالی می رسیدند اما به دلایلی که مشخص نبود راه آهن، سوزن بان را شبانه برداشت و محل تردد مردم را مسدود کرد تا دیگر خودرو از آنجا عبور نکند و حوادث ناگوار بسیاری طی این مدت اتفاق افتاد.

  عدم وجود مسیری ایمن برای شهروندان و وسایل نقلیه تاکنون جان انسان های زیادی را براثر برخورد با قطار گرفته و تصادف های متعددی رخ داده است و پس ازوقوع هر حادثه مسوولان استانی و شهرستانی در این محل پر حادثه حاضر شده و پس از دادن وعده هایی به مردم و گرفتن چند عکس این صحنه را ترک کرده و در نهایت مردم ماندند و قطاری از وعده های محقق نشده مسوولان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های 16 ماهه برای افتتاح زیرگذر کاووسیه ادامه دارد

وعده های 16 ماهه برای افتتاح زیرگذر کاووسیه ادامه دارد