مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 09:072022-04-09سياسي

برنامه ی کتابخانه های عمومی ایلام در هفته هنر انقلاب اسلامی


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام گفت: مسابقه کتابخوانی از کتاب «آینده انقلاب اسلامی» اثر شهید مرتضی مطهری به مناسبت هفته هنر انقلاب و گرامی داشت سالروز شهادت شهید سیدمرتضی آوینی برگزار می شود.

- ایسنا/ایلام مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام گفت: مسابقه کتابخوانی از کتاب آینده انقلاب اسلامی اثر شهید مرتضی مطهری به مناسبت هفته هنر انقلاب و گرامی داشت سالروز شهادت شهید سیدمرتضی آوینی برگزار می شود.

سمیه حیدری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این مسابقه بر اساس مصوبه جلسه برنامه ریزی و هماهنگی هفته هنر انقلاب و به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی با مسائل فکری مربوط به انقلاب اسلامی تا 21 فروردین ماه سال جاری از کتاب آینده انقلاب اسلامی استاد شهید مرتضی مطهری، برای عموم مردم استان ایلام برگزار می شود.

وی با بیان اینکه علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند جهت دریافت کتاب مربوطه به کتابخانه های عمومی استان مراجعه نماید یا در صورت تمایل نسخه الکترونیکی آن از طریق لینک https://b2n.

ir/d32258 دریافت کنند، تصریح کرد: پاسخ نامه این مسابقه از طریق لینک https://b2n.

ir/n03469 قابل دریافت است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام درباره ی شیوه ی ارسال جواب های تکمیل شده گفت: علاقمندان شرکمت کننده می توانند پاسخ ها را به آدرس cheraghi.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ی کتابخانه های عمومی ایلام در هفته هنر انقلاب اسلامی

برنامه ی کتابخانه های عمومی ایلام در هفته هنر انقلاب اسلامی