مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 08:522022-04-09سياسي

محافل ترتیل خوانی قرآن در 24 بقعه متبرکه استان مرکزی برگزار می شود


رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ، از برگزاری محفل انس با قرآن و کرسی تلاوت و ترتیل خوانی در 24 بقعه شاخص استان مرکزی به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام حسن دهقانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با شروع ماه مبارک رمضان و آغاز ویژه برنامه های طرح ضیافت الهی، محفل انس با قرآن و همچنین کرسی تلاوت و ترتیل خوانی در 24 بقعه شاخص استان با هدف انس هرچه بیشتر روزه داران با قرآن کریم و تقدیم ثواب تلاوت های صورت گرفته به ارواح مطهر شهیدان و امام شهدا برگزار می شود.

وی افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان و اجرای طرح ضیافت الهی در جوار امامزادگان عبدالله (ع)و آمنه خاتون (س)، محمد عابد (ع)، محمد و طیب(ع) شهسوارن،72 تن علیهم السلام ساروق، ابوالقاسم و علی(ع)گوار و احمد و حوا خاتون (س) موت آباد همه روزه با حضور روزه داران و مردم مؤمن شهرستان اراک  محافل جزء خوانی و تفسیر قرآن کریم برگزار می شود.

وی همچنین از برپایی محفل جزءخوانی در جوار آستان امامزاده اسحاق (ع)و شاهزاده حسین (ع)شهرستان ساوه خبر داد و افزود: در جوار آستان مقدس امامزادگان یحیی (ع)، سید ابورضا (ع) و بی بی شرف خاتون (س)این شهرستان نیز همه روزه  محفل ترتیل خوانی ویژه خواهران برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محافل ترتیل خوانی قرآن در 24 بقعه متبرکه استان مرکزی برگزار می شود

محافل ترتیل خوانی قرآن در 24 بقعه متبرکه استان مرکزی برگزار می شود