مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 08:422022-04-09اجتماعي

نقش آموزش ­و ­پرورش و خانواده ­ها در بازگشایی کامل مدارس


بیش از دو سال است که با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس و دانشگاه ها آموزش ها به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار شد و در ماه های پایانی سال گذشته نیز به صورت ترکیبی (حضوری + غیرحضوری) اجرا می شد.

- خبرگزاری فارس ـ اراک؛  سوادی دانش آموزان و آسیب های روحی، روانی و جسمی که برای دانش آموزان در پی داشت، ستاد ملی کرونا تصمیم گرفت که در هر شرایطی، کلاس های حضوری در مدارس و دانشگاه ها برگزار گردد و در مدارس هیچ آموزش مجازی انجام نشود و از 14 فروردین بر اساس برنامه های درسی ملی آموزش ها فقط به صورت حضوری دنبال شود.

به دنبال تصمیم ستاد ملی کرونا آموزش وپرورش نیز در تعطیلات نوروز دستورالعملی را مبنی بر بازگشایی مدارس و آموزش های حضوری اجباری ارسال کرد که کوچ آموزشی دانش آموزان از فضای مجازی به آموزش حضوری محسوب می شود.

در بخشنامه بازگشایی مدارس که از 14 فروردین اجرایی عملیاتی شده، ایرادات و تناقضاتی وجود دارد، به عنوان مثال فاصله گذاری اجتماعی به علت محدودیت فضایی کلاس های درس، حذف شده و در بخشی از این بخشنامه، آموزش های حضوری ممنوع شده ولی در اطلاعیه های بعدی، آموزش مجازی برای دانش آموزان کرونایی و کسانی که بیماری زمینه­ای دارند تجویز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آموزش ­و ­پرورش و خانواده ­ها در بازگشایی کامل مدارس

نقش آموزش ­و ­پرورش و خانواده ­ها در بازگشایی کامل مدارس