مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 08:022022-04-09فرهنگي

تامین نیروی انسانی، اولویت نخست فرهنگ و ارشاد اسلامی فاروج است


در نبود نیروی انسانی، فرهنگ و ارشاد اسلامی فاروج از قوت لازم در فعالیت ها برخودار نیست و اولویت نخست این دستگاه تامین نیروی انسانی است.

- ایسنا/خراسان شمالی فرماندار فاروج گفت: در نبود نیروی انسانی، فرهنگ و ارشاد اسلامی فاروج از قوت لازم در فعالیت ها برخودار نیست و اولویت نخست این دستگاه تامین نیروی انسانی است.

عبدالرضا فرزانه در دیدار جمعی از هنرمندان فاروج اظهار کرد: در حال حاضر، خروج مدیر دستگاه برای حضور در جلسات یا پیگیری برنامه ها، به معنی تعطیلی این دستگاه است و در چنین شرایطی چگونه می توان انتظار برنامه های کیفی و متناسب با نیاز را داشت؟ فرماندار فاروج افزود: با توجه محدودیت های اعتباری، باید هم افزایی دستگاه های فرهنگی و پرهیز از موازی کاری در اولویت فعالیت ها قرار بگیرید.

وی با اشاره به اینکه فاروج یکی از پرافتخارترین شهرهای کشور در حوزه فعالیت های قرآنی است، گفت: فقط در روستای خرق 80 حافظ بالای 25 جزء فعالیت می کنند و برای ساماندهی فعالیت های قرآنی در این روستا، فضای حوزه علیمه سابق خرق برای توسعه فعالیت های قرآنی پیش بینی شده است.

وی نوید انجام ترک تشریفات برای فضای کانون پرورش فکری کودک و نوجوان و راه اندازی استخر دانش آموزی را داد و بیان کرد: شرایط روانی ناشی از کرونا، ایجاد بسترهای فرهنگی، ورزشی و تفریحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین نیروی انسانی، اولویت نخست فرهنگ و ارشاد اسلامی فاروج است

تامین نیروی انسانی، اولویت نخست فرهنگ و ارشاد اسلامی فاروج است