مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 07:572022-04-09سياسي

دوره آموزش تمدن و زبان فارسیِ در فرانسه برگزار می شود


دپارتمان آموزش تمدن و زبان فارسیِ مرکز ایران و فرانسه با همکاری دانشکده مطالعات دانشگاه تهران، دوره آموزش تمدن و زبان فارسی را به صورت برخط ویژه مخاطبان فرانسه زبان برگزار می کند.

- ، دپارتمان آموزش تمدن و زبان فارسیِ مرکز ایران و فرانسه با همکاری دانشکده مطالعات دانشگاه تهران، دوره آموزش تمدن و زبان فارسی را به صورت برخط در سه سطح ابتدایی، میانی و پیشرفته برگزار می کند.

این دوره ویژه مخاطبان فرانسه زبان (کشورهای فرانکفونی) است و مدرسین این دوره عباس فرهاد نژاد استاد دانشگاه تهران و مترجم، روح الله حسینی استاد دانشگاه تهران، نویسنده و شاعر، ژان کلود ووآزن نویسنده، محقق، باستان شناس و متخصص تاریخ و تمدن ایران و سید وحید یعقوبی مدرس زبان فارسی و پژوهشگر حوزه فرهنگ و ادبیات فرانسه هستند و دوره بهاری کلاس ها در سال 1401 از 25 آوریل تا 30 ژوئن 2022 (5 اردیبهشت ماه تا 9 تیرماه) برگزار می شود.

رویکرد اصلی برگزاری این دوره ها که به صورت مشترک با دانشگاه تهران برگزار می شود، علاوه بر امکان ارائه خدمات آموزش زبان فارسی به فراگیران در اقصی نقاط جهان به صورت مجازی و از راه دور، آشنایی با تمدن و فرهنگ ایرانی است.

مرکز ایران و فرانسه سال گذشته هم این دوره آموزشی را در چهار دوره ی 40 ساعته و با حضور بیش از 60 فارسی آموز فرانسه زبان از کشورهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزش تمدن و زبان فارسیِ در فرانسه برگزار می شود

دوره آموزش تمدن و زبان فارسیِ در فرانسه برگزار می شود