مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 07:522022-04-09پزشكي

شهروندان از سفرهای غیرضرور درون شهری پرهیز کنند


رییس مرکز اورژانس تهران با اشاره به افزایش آلودگی هوا در پایتخت از مردم خواست از سفرهای غیرضرور درون شهری پرهیز کنند.

- ، یحیی صالح طبری صبح شنبه با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش آلودگی هوا در پایتخت اظهار داشت: کسانی که مجبور به فعالیت کاری در محیط بیرون هستند بعد از رسیدن به منزل استحمام کنند و از سفرهای غیرضروری درون شهری بپرهیزند.

صالح طبری گفت: شهروندان در مواقع آلودگی هوا در وعده غذایی خود از سبزیجات تازه، شیر و سایر مواد غذایی حاوی آنتی اکسیدان ها استفاده کنند و به ورزشکاران توصیه می شود که در فضای باز ورزش و فعالیت بدنی سنگین نکنند.

وی افزود: سالمندان، زنان باردار، بیماران مبتلا به بیماری های قلبی و عروقی و سایر گروه های پرخطر نیز حتی الامکان از منزل خارج نشوند و اگر هم سفر درون شهری ضروری پیش آمد حتماً از ماسک مناسب (فیلتر دار) استفاده کرده و اگر دارویی مصرف می کنند حتماً داروهایشان را همراه خود داشته باشند.

رییس مرکز اورژانس تهران بیان داشت: افراد مبتلا به بیماری های تنفسی مزمن که از دستگاه اکسیژن استفاده می کنند، حتماً در هنگام خروج از منزل دستگاه اکسیژن پرتابل (قابل حمل) را به همراه داشته باشند و با مشاهده علائم تنگی نفس و مشکلات ریوی به اولین و نزدیک ترین واحد درمانی مراجعه کرده و یا با شماره 115 ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان از سفرهای غیرضرور درون شهری پرهیز کنند

شهروندان از سفرهای غیرضرور درون شهری پرهیز کنند