مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 07:522022-04-09اقتصادي

وقتی پای دانش به تولیدات و بازار باز می شود


مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی با تاکید بر نقش دانش در تولیدات، گفت: در بخش مشاغل خانگی، جهاددانشگاهی مجری طرح ملی مشاغل خانگی شد که با هدف الگوی جدید برای استانداردسازی تولید محصولات و دسترسی بیشتر تولیدکنندگان مشاغل خانگی به .

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی با تاکید بر نقش دانش در تولیدات، گفت: در بخش مشاغل خانگی، جهاددانشگاهی مجری طرح ملی مشاغل خانگی شد که با هدف الگوی جدید برای استانداردسازی تولید محصولات و دسترسی بیشتر تولیدکنندگان مشاغل خانگی به بازارهای مختلف و سازماندهی آنها اجرایی می شود.

مجتبی ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اضافه شدن واژه دانش بنیان به تولید و اشتغال آفرینی در شعار سال، مقوله ای بسیار هوشمندانه و حساب شده بوده و چندین سال است محوریت تولید قرار گرفته که در صورت گسترش و تامل در این موضوع می توان شاهد تولید انبوه و با کیفیت، متناسب با نیاز روز بازار و کاهش قیمت تمام شده باشیم.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: استفاده از واژه دانش بنیان در تعیین شعار سال توسط رهبری، میزان توجه ویژه ایشان به مبحث دانشگاهی و دانش بنیان را نشان می دهد که با توجه به این موضوع شاهد خلاقیت و نوآوری در تولید محصول خواهیم بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی پای دانش به تولیدات و بازار باز می شود

وقتی پای دانش به تولیدات و بازار باز می شود