مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 07:522022-04-09سياسي

زندانبانی علمی جایگاه ویِژه ای یافته است


زندانبانی علمی جایگاه ویِژه ای یافته است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل زندان های لرستان گفت: زندانبانی علمی جایگاه ویِژه ای یافته است.

عبدالمجید کشوری در مراسم تکvیـــم و معارفه رییس بـــازرسی اداره کل زندان های لرستان بیان کرد: زمانی که مسئولیتی واگذار می شود باید با تغییرات مثبت و ویژه ای همراه باشد.

وی بیان کرد: کسانی که متقبل مسئولیتی می شوند در وهله اول رضایت و خشنودی خداوند و در جهت پیش برد اهداف سازمانی حرکت کنند که نتیجه آن انگیزه، همدلی و پویای را در مجموعه قابل مشاهده خواهند کرد، مجموع این سیاست ها سیاست های هدفمند مدیریتی است و امیدواریم مداومت در این مسیر را شاهد باشیم.

کشوری خاطرنشان کرد: می طلبد مسئولین ستادی اداره کل زندان ها به عنوان پشتیبانی زندان ها که این تکلیف را می پذیرند کار و فعالیت خود را محدود به اتاق و میز نبینند، زمانی که توانستیم نقش خود در پشتیبانی از زندان ها را به درستی انجام دهیم و میدانی در زندان ها در جهت بهبود خدمات در زندان ها قدم برداریم یک ستاد پویا و فعال را تشکیل داده ایم؛ لذا حضور میدانی تیم مدیریتی در زندان ها بر اساس زمان بندی مشخص نتیجه بخش خواهد بود.

مدیرکل زندان های لرستان در ادامه گفت: بر اساس اولویت های ابلاغ شده توسط دکتر محمدی ریاست سازمان زندان ها زندانبانی علمی جایگاه ویژه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندانبانی علمی جایگاه ویِژه ای یافته است

زندانبانی علمی جایگاه ویِژه ای یافته است