مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 07:472022-04-09سياسي

کمک 150 میلیون تومانی موقوفه «میرزا عبدالله تهرانی» به نیازمندان بیجاری


رییس اوقاف و امور خیریه بیجار از اجرای نیت واقف میرزا عبدالله تهرانی شهرستان خبر داد و گفت: در ایام سال نو از محل اجرای نیت این واقف خیراندیش 150 میلیون تومان به نیازمندان و ایتام بیجاری کمک شده است.

- کمک 150 میلیون تومانی موقوفه میرزا عبدالله تهرانی به نیازمندان بیجاری ایسنا/کردستان رییس اوقاف و امور خیریه بیجار از اجرای نیت واقف میرزا عبدالله تهرانی شهرستان خبر داد و گفت: در ایام سال نو از محل اجرای نیت این واقف خیراندیش 150 میلیون تومان به نیازمندان و ایتام بیجاری کمک شده است.

حجت الاسلام عباس ایزدی، در گفت وگو با خبرنگاران، موقوفه میرزا عبدالله تهرانی را یکی از موقوفات فعال شهرستان بیجار ذکر و اظهار کرد: در راستای حمایت از نیازمندان، ایتام و افراد کم بضاعت در سال جدید 600 جفت کفش به ارزش 150 میلیون تومان خریداری و بین نیازمندان و افراد کم بضاعت شهرستان بیجار توزیع شد.

وی افزود: موقوفه میرزا عبدالله تهرانی بیش از 100 سال پیش با نیت روضه خوانی و خیرات و مبرات در شهرستان بیجار وقف شده است و هم اکنون توسط متولی به صورت غیرمتصرفی اداره می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیجار یادآور شد: با توجه به نیاز مبرم شهرستان بیجار به وجود وقف هایی با نیات کمک به نیازمندان و خیرات امیدواریم در سال جدید شاهد حضور هرچه بیشتر خیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 150 میلیون تومانی موقوفه «میرزا عبدالله تهرانی» به نیازمندان بیجاری

کمک 150 میلیون تومانی موقوفه «میرزا عبدالله تهرانی» به نیازمندان بیجاری