مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 07:322022-04-09پزشكي

مردم پایتخت از سفرهای غیرضروری درون شهری پرهیز کنند


رییس مرکز اورژانس تهران با اعلام توصیه های مرکز اورژانس به مردم پایتخت با توجه به افزایش آلودگی هوا گفت: مردم پایتخت از سفرهای غیرضروری درون شهری بپرهیزند.

- ، یحیی صالح طبری صبح شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص توصیه های مرکز اورژانس تهران به مردم پایتخت با توجه به افزایش آلودگی هوا اظهار داشت: از مردم می خواهیم کسانی که مجبور به فعالیت کاری در محیط بیرون هستند بعد از رسیدن به منزل استحمام کنند و از سفرهای غیرضروری درون شهری بپرهیزید.

صالح طبری گفت: در مواقع آلودگی هوا در وعده غذایی خود از سبزیجات تازه، شیر و سایر مواد غذایی حاوی آنتی اکسیدان ها استفاده کنید و همچنین به ورزشکاران توصیه می شود که در فضای باز ورزش و فعالیت بدنی سنگین نکنند.

وی افزود: نوزادان، سالمندان، زنان باردار، بیماران مبتلا به بیماری های قلبی و عروقی و سایر گروه های پرخطر نیز حتی الامکان از منزل خارج نشوند و اگر هم سفر درون شهری ضروری پیش آمد حتماً از ماسک مناسب (فیلتر دار) استفاده کرده و داروهایشان را به همراه داشته باشند.

رییس مرکز اورژانس تهران بیان داشت: افراد مبتلا به بیماری های تنفسی مزمن که از دستگاه اکسیژن استفاده می کنند، حتماً در هنگام خروج از منزل دستگاه اکسیژن پرتابل (قابل حمل) را به همراه داشته باشند و با مشاهده علائم تنگی نفس و مشکلات ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم پایتخت از سفرهای غیرضروری درون شهری پرهیز کنند

مردم پایتخت از سفرهای غیرضروری درون شهری پرهیز کنند