مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 07:072022-04-09فرهنگي

«ویل اسمیت» 10 سال از حضور در اسکار محروم شد


«اقدامی که امروز در پاسخ به رفتار ویل اسمیت انجام می دهیم، گامی به سوی هدفی بزرگ تر برای حفاظت از امنیت اجراکنندگان و مهمانانمان و بازگرداندن اعتماد به آکادمی است.

- آکادمی در نامه ای به اعضا نوشته: اقدامی که امروز در پاسخ به رفتار ویل اسمیت انجام می دهیم، گامی به سوی هدفی بزرگ تر برای حفاظت از امنیت اجراکنندگان و مهمانانمان و بازگرداندن اعتماد به آکادمی است.

آکادمی اسکار اعلام کرد ویل اسمیت به دلیل سیلی زدن به کریس راک در جریان مراسم اسکار 2022، برای 10 سال از حضور در جوایز اسکار محروم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل سی ان ان، آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار در نامه ای به اعضای این نهاد، رفتار ویل اسمیت در جریان مراسم اسکار 2022 را غیرقابل قبول خواند و اعلام این بازیگر که به تازگی برنده اسکار شده به مدت 10 سال اجازه حضور در هیچ رویداد یا برنامه برگزار شده توسط آکادمی را نخواهد داشت.

آکادمی در نامه ای به اعضا نوشته: اقدامی که امروز در پاسخ به رفتار ویل اسمیت انجام می دهیم، گامی به سوی هدفی بزرگ تر برای حفاظت از امنیت اجراکنندگان و مهمانانمان و بازگرداندن اعتماد به آکادمی است.

این بازیگر 53 ساله که در جریان مراسم اسکار 2022 به دلیل شوخی کریس راک کمدین آمریکایی با ظاهر همسرش به روی صحنه رفت و به او سیلی زد، گرچه پیش از این به صورت رسمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ویل اسمیت» 10 سال از حضور در اسکار محروم شد

«ویل اسمیت» 10 سال از حضور در اسکار محروم شد