مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 06:422022-04-09سياسي

ریشه کنی بی سوادی در سیستان و بلوچستان نیازمند عزم ملی و استانی


معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در بازدید از «مرکز یادگیری دانش» واقع در کانون شهید مسلم کیخا اظهار کرد: حوزه سواد آموزی همانند جهاد سازندگی که معروف به سنگر سازان بی سنگر هستند، - ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در بازدید از مرکز یادگیری دانش واقع در کانون شهید مسلم کیخا اظهار کرد: حوزه سواد آموزی همانند جهاد سازندگی که معروف به سنگر سازان بی سنگر هستند، همواره محروم و مظلوم واقع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- روح الله شیرازی افزود: ادغام نهضت سواد آموزی با آموزش و پرورش، افزایش رشد و توسعه ی شاخص های آموزشی را در جهت ریشه کنی بی سوادی در جامعه به دنبال داشته است.

وی افزود: متاسفانه نمود بیرونی فعالیت های نهضت سواد آموزی به واسطه مظلومیت آن، همواره کم رنگ بوده است اما تراز شاخص های رشد سواد در کشور از ابتدای انقلاب تا کنون رشد افزایشی 90_93 درصدی داشته است.

شیرازی با بیان اینکه با اجرای طرح ها و برنامه های جهادی می توان شاهد افزایش نرخ سواد در استان بود، تصریح کرد: افت سواد در این استان مربوط به دلایل و عواملی مختلف است که حل این موضوع نیازمند عزم ملی و استانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه کنی بی سوادی در سیستان و بلوچستان نیازمند عزم ملی و استانی

ریشه کنی بی سوادی در سیستان و بلوچستان نیازمند عزم ملی و استانی