مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 06:372022-04-09اجتماعي

وضعیت کیفی هوای سردشت ناسالم است


معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: وضعیت کیفی هوای شهرستان سردشت در جنوب این استان با توجه به شاخص 168 برای همه گروه ها ناسالم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سعید موسوی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت کیفی هوای سردشت ساعت 18 عصر امروز در شرایط خطرناک با شاخص 500 قرار گرفت که به تدریج هم اکنون به شاخص 168 کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: هوای مرکز استان شهرستان ارومیه نیز در ساعاتی از روز ناسالم بود که هم اکنون با بارش باران در اوقات عصر در شرایط پاک با شاخص 40 قرار گرفته است.

معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی بابیان اینکه ذرات 10 میکرون علت عمده آلایندگی هوای استان بوده است، ادامه داد: شهرهای جنوبی استان اعم از بوکان پیرانشهر، نقده و تکاب در شرایط خیلی ناسالم و خطرناک قرار داشتند که به تدریج از میزان گردو خاک و آلاینده های هوا در این شهرها کاسته شده است.

وی یادآور شد: به علت اینکه منشا آلودگی پدیده گردوغبار وارد شده از خارج از کشور بود اقدامات انجام شده شامل رعایت توصیه های لازم در زمینه موارد ایمنی و بهداشتی و سلامت بوده و است.

موسوی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ورود آلاینده های گردو غبار در روزهای پنج شنبه و جمعه رخ داده تعطیلی مدارس انجام نشده است ولی با هماهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کیفی هوای سردشت ناسالم است

وضعیت کیفی هوای سردشت ناسالم است