مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 04:572022-04-09سياسي

طراحی نقشه های شوم ترور و تکفیر برای ایجاد اختلاف بین امت اسلامی


پس ازاقدام حمله تروریستی در حرم امام رضا (ع) در مشهد و شهادت دو طلبه مخلص و جهادی شهید حجت الاسلام اصلانی و شهید حجت الاسلام دارایی نهادهای مختلفی این اقدام را محکوم کردند.

- ، پس از اقدام حمله تروریستی در حرم امام رضا (ع) در مشهد و شهادت دو طلبه مخلص و جهادی شهید حجت الاسلام اصلانی و شهید حجت الاسلام دارایی نهادهای مختلفی این اقدام را محکوم کردند.

بر همین اساس بنیاد بین المللی غدیر، دبیر کل مجمع تقریب مذاهب و حجت الاسلام وحیدی امام جمعه ملبورن استرالیا در پیام هایی جداگانه این اقدام را محکوم کرده و به ملت ایران تسلیت گفتند.

بیانیه بنیاد بین المللی غدیر بنیاد بین المللی غدیر حادثه تروریستی حرم امام رضا (ع) را محکوم کرد.

وَ سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ بار دیگر دست عوامل روسیاه، خبیث و تفرقه انداز جریان وهابی _ صهیونیستی از آستین جرثومه های کثیف استکبار بیرون آمد و فاجعه ای بزرگ را در آستان مقدّس رضوی رقم زد هتک حرمت آستان مقدّس رضوی علیه آلاف التّحیه و الثّناء در سومین روز از ماه مبارک رمضان و ترور ناجوانمردانه سه نفر از روحانیون عزیزی که جرم آنان تلاش مخلصانه برای ترویج معارف اسلام، گسترش اخلاق اسلامی و رفع محرومیت از حاشیه شهر مشهد بود، دل های شیفتگان علوی و عاشقان رضوی را جریحه دار نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی نقشه های شوم ترور و تکفیر برای ایجاد اختلاف بین امت اسلامی

طراحی نقشه های شوم ترور و تکفیر برای ایجاد اختلاف بین امت اسلامی