مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 21:372022-04-08اقتصادي

قطع خطوط تلفن در خلخال به علت تندباد شدید


فرماندارخلخال با بیان اینکه تندباد در خلخال خسارت جانی نداشته است گفت: شدت تند باد در این شهرستان، منجر به قطع خطوط تلفن در مناطق شهری و روستایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سید جواد یحیی زاده شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خلخال اظهار کرد: تند باد در شهرستان خلخال خسارت جانی نداشته است ولی شاهد قطع خطوط ارتباطی تلفن در مناطق روستایی وشهری هستیم.

رییس ستاد هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان خلخال افزود: در ده ها روستای شهرستان، شاهد قطع خطوط تلفن ثابت هستیم.

گرد و غبار کاهش دید افقی را به دنبال دارد یحیی زاده اضافه کرد: تندباد که از ساعات اولیه ظهر امروز آغاز شده علاوه بر استقرار گرد و غبار در تمامی مناطق شهرستان، کاهش دید افقی را به دنبال داشته است.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازچندین فقره سقوط و شکستگی تیرهای برق ادامه داد: خسارت های احتمالی در تمامی مناطق شهرستان توسط بخشداران و اعضای مدیریت بحران شهرستان در دست بررسی است و متعاقبا اعلام خواهد شد.

فرماندار خلخال گفت: به علت گرد و غبار و خاک همانند سایر مناطق کشور، در شهرستان خلخال نیز مشکلاتی را هم در تردد پدیدار شده که امیدواریم با عبور جریانات جوی این وضعیت گرد و غبار نیز در شهرستان برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع خطوط تلفن در خلخال به علت تندباد شدید

قطع خطوط تلفن در خلخال به علت تندباد شدید