مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 17:072022-04-08سياسي

حل مشکل کمبود آب با دانش بنیان شدن بخش کشاورزی


دانش بنیان شدن کشاورزی از اهمیت خاصی برخوردار است و مزیت های عمده ای نظیر امنیت غذایی ، افزایش درآمد کشاورزان، حل مشکل کمبود آب را برای کشور به دنبال دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فسا، حجت الاسلام حسین جمالی زاده در خطبه های امروز نماز جمعه این شهرستان با اشاره به نامگذاری شعار سال به نام تولید، دانش بنیان  و اشتغال آفرین اظهار کرد: اگر متولیان امر در قوای مختلف کشور به دور از شعاری و تشریفاتی برخورد کردن با این شعار، حقیقتا به میدان عمل بیایند و با مشورت گرفتن از نخبگان و سپس فکر و برنامه ریزی و اقدامات عملی، این شعار را به صورت زمان بندی در تمام زوایای کشور عملیاتی کنند وضعیت کشور متحول خواهد شد.

وی با استناد به سخنان رهبر معظم  انقلاب رهبری مبنی بر اینکه اقتصاد دانش بنیان یعنی اینکه دانش و فنّاوری پیشرفته، نقش آفرینیِ فراوان و کاملی داشته باشد در همه ی عرصه های تولید، تاکید کرد: همه باید بدانیم که نقش تقویت تولید ملی در حل مشکلات اقتصادی؛ از بهبود معیشت تا رفع گرانی و اشتغال زایی، قابل انکار نیست.

امام جمعه فسا با تاکید بر اینکه باید بدانیم آینده اقتصاد و تولید ما مبتنی بر دانش بنیان بودن آن است، تصریح کرد:  مسئولین مربوطه موانع تقویت تولید در حوزه های مختلف اعم از صنعت، کشاورزی، خدمات و غیره را تبیین کرده و راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل کمبود آب با دانش بنیان شدن بخش کشاورزی

حل مشکل کمبود آب با دانش بنیان شدن بخش کشاورزی