مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 15:422022-04-08سياسي

دشمن در صدد ایجاد تفرقه میان سنی و شیعه است/ دولت نظارت بیشتری بر بازار داشته باشد


امام جمعه شهرستان بابل با بیان اینکه دشمن در صدد ایجاد تفرقه میان سنی و شیعه است، گفت: تاوان توهین به مقدسات اهل سنت را روحانیت بی گناه باید بدهد که در حرم مطهر امام رضا(ع) عنصری تحت تعلیم علمای خبیث تکفیری جنایت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از شهرستان بابل، حجت الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل در خطبه های این هفته نماز جمعه بابل با تاکید بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: کم و بیش افرادی هستند که سیگار می کشند و حتی فتوا برای خود درست کردند که کشیدن سیگار اشکال ندارد، به صراحت اعلام می دارم رهبر معظم انقلاب و سایر مراجع عظام، شخصی حکم به جواز کشیدن سیگار در ماه رمضان را ندادند.

وی افزود: از برادران عزیز ستاد امر به معروف و نهی از منکر، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی تقدیر و تشکر می کنم که از تذکر لسانی تا برخوردهای امنیتی و قضایی نسبت به هتاکان ماه رمضان در سطح شهرستان بابل اقدام کردند.

روحانی اظهار کرد: حضور در مساجد و اقامه نمازجماعت و استفاده از بیانات روحانیون را در ماه مبارک رمضان مغتنم بشمارید، عزیزان روحانی مشعل داران هدایت در مساجد هستند.

وی اضافه کرد: توصیه فراوانی شده است به خواندن نماز قبل از افطار زیرا حی علی الصلوه به معنای شتافتن به سمت نماز است نه افطار و سایر مسائل، آفرین به عزیزانی که نسبت به اقامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در صدد ایجاد تفرقه میان سنی و شیعه است/ دولت نظارت بیشتری بر بازار داشته باشد

دشمن در صدد ایجاد تفرقه میان سنی و شیعه است/ دولت نظارت بیشتری بر بازار داشته باشد