مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 15:372022-04-08سياسي

رضایت بنده از خدا چگونه حاصل می شود؟


چگونه می توانیم نسبت به خداوند حقیقتاً رضایت داشته باشیم؟ از خداییِ خدا، دینش، دستوراتش، نحوه آفرینشمان، شرایط زندگی مان و.

؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارقرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس آفرینش ما برای آن است که بندگی خدا کنیم، یعنی از او اطاعتی همه جانبه انجام دهیم.

حال چه کسی می تواند چنین اطاعتی انجام دهد در حالی که هنوز خودش از خدا و دین او و دستورهایی که به بنده اش داده راضی نیست؟! حجت الاسلام محسن رفیعی وردنجانی کارشناس مذهبی در گفت وگو با فارس در این باره گفت: قبل از آن که خدای متعال، بنده خود را راضی کند آن فرد باید به فهم و جایگاهی برسد که خود از خدایش راضی و خشنود باشد؛ چنان که قرآن کریم خطاب به نفس مطمئنه می فرماید: ارْجِعی‏ إِلی‏ رَبِّکِ راضِیَهً مَرْضِیَّهً؛ (سوره فجر، آیه 28) بازگرد به سوی پروردگار خویش خشنود خشنودشده‏.

رضایت بنده از خدا چگونه حاصل می شود؟ وی ادامه داد: پس اولین سؤال این است که چگونه می توانیم نسبت به خداوند حقیقتاً رضایت داشته باشیم؟ از خداییِ خدا، دینش، دستوراتش، نحوه آفرینشمان، شرایط زندگی مان و.

چنین جایگاهی نیاز به تمرین و پرورش در قالب اردویی کارگاهی دارد.

بی شک ماه مبارک رمضان، اردوی تربیتی و پرورشی خدای متعال برای مؤمنان است تا در ضیافتی معنوی و منحصر به فرد، فهم و عملکرد خود را برای ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت بنده از خدا چگونه حاصل می شود؟

رضایت بنده از خدا چگونه حاصل می شود؟