مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 15:372022-04-08سياسي

ایجاد حاشیه برای دولت از اهداف دشمن است


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت:ایجاد حاشیه برای دولت از اهداف دیگر دشمن است گرچه مشکل اصلی کشور ما اقتصادی و نگرانی های موجود در بازار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی موثق در خطبه های نماز جمعه این هفته همدان افزود: یکی از مصادیق مهم تقوا این است که در فتنه ها گرفتار و اجازه سو استفاده داده نشود و با توجه به اتفاقی که در حرم رضوی که وادی قدس و حرم امن است روی داد نیازمند تقوای اجتماعی و سیاسی هستیم زیرا دشمن در حال ایجاد فتنه است.

وی بیان کرد: رسانه ها، مخاطبین، دولتمردان مسئولین وکسانی که در فضای مجازی هستند باید تقوای الهی را در نظر بگیریم و اجازه سو استفاده را ندهیم.

امام جمعه همدان گفت: منشأ این اتفاق تفکرات تکفیری است، تفکراتی که به توحید و شرک نظر خاص دارند نه تنها شیعه را به عنوان رافضیه محکوم به کفر کرده اند بلکه بسیاری از اهل سنت را تکفیر می کنند و متأسفانه این تفکری که در جامعه اسلامی شکل گرفته است آسیب بزرگی برای همه است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: بسیاری از برادران اهل سنت ما توسط همین تکفیری ها قتل عام، ترور و به شهادت رسیده اند، جریان تکفیری جریان آسیب زا برای امت اسلامی، شیعه و سنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد حاشیه برای دولت از اهداف دشمن است

ایجاد حاشیه برای دولت از اهداف دشمن است