مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 15:072022-04-08سياسي

دشمن به دنبال ضربه زدن به وحدت و همبستگی کشورهای مسلمان است


آنچه که دشمن در اقدامات مذبوحانه ای مثل حادثه مشهد دنبال می کند، ضربه زدن به وحدت و همبستگی کشورهای مسلمان است.

- چمران- امام جمعه شهر چمران گفت: آنچه که دشمن در اقدامات مذبوحانه ای مثل حادثه مشهد دنبال می کند، ضربه زدن به وحدت و همبستگی کشورهای مسلمان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز جمعه در خطبه های نماز این هفته شهر چمران با گرامیداشت 20 فروردین روز ملی فناوری هسته ای اظهار کرد: دست یابی به دانش هسته ای حاصل اعتماد به توان داخلی و دانشمندان جوان ایرانی بود.

وی افزود: امروز موضوع هسته ای فراتر از یک انرژی است بلکه عزت و اقتدار ملت ایران را نشان می دهد و این دستاورد بزرگ برای ملت ایران حیثیتی است چون به دنیا اقتدار، عزت و پیشرفت ایران اسلامی را نشان می دهد.

خطیب جمعه شهر چمران ادامه داد: این همان چیزی است که سخت دشمن را ناراحت کرده است وگرنه نگرانی آنها از دستیابی جمهوری اسلامی به بمب اتم یک دروغ بزرگ است چون رهبر حکیم انقلاب راهبرد جمهوری اسلامی را به صراحت اعلام کردند.

عبادی اظهار کرد: مذاکرات هسته ای با کشورهای غربی نتیجه قدرت و مقاومت ملت ایران است چرا که یک روزی آنها برای کشور ما ارزشی قائل نبودند اما امروز جمهوری اسلامی از موضع قدرت مذاکره می کند و به عنوان یک قدرت نوظهور در مذاکرات حضور دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال ضربه زدن به وحدت و همبستگی کشورهای مسلمان است

دشمن به دنبال ضربه زدن به وحدت و همبستگی کشورهای مسلمان است