مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 15:022022-04-08سياسي

قوه قضاییه با عوامل حادثه مشهد مقدس قاطعانه برخورد کند


امام جمعه شهرری با اشاره به اینکه تیپ فاطمیون فداکاری زیادی برای ایران انجام داده است گفت: قوه قضاییه با عوامل حادثه مشهد مقدس قاطعانه برخورد کند.

- ، حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به فضائل ماه مبارک رمضان اظهار داشت: انس با قرآن در این ماه بسیار مهم است که خواندن یک آیه از قرآن برابر با ختم همه آن است.

شاهچراغی با اشاره به دیدار رهبر با قاریان گفت: ایشان در این دیدار فرمودند یکی از نام های قرآن یاد است یعنی یادآوری کننده و اگر یاد نباشد غفلت انسان را می گیرد و بسیاری از گرفتاری های ما به دلیل غفلت است و وقتی قرآن می خوانیم خداوند با ما صحبت می کند و با این چشم و اندیشه قرآن بخوانید تلاوت را تکرار کنید و حداقل یک ختم قرآن داشته باشید.

امام جمعه شهرری با اشاره به قرار گرفتن در آستانه دهمین روز از ماه مبارک رمضان و شهادت حضرت خدیجه (س) بیان داشت: چند زن در تاریخ خوش درخشیدند که از جمله آنها حوا، آسیه، مریم و خدیجه هستند و در حدیث داریم که ایشان در زیبایی و کمال و معرفت بی همتا بود چرا که ایشان نور چشم پیغمبر بود و اولین زنی است که اسلام را اختیار کرد و به پیامبر ایمان آورد و هرچه داشت در راه اسلام داد و بالاترین جهاد برای یک زن، همسر داری خوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه با عوامل حادثه مشهد مقدس قاطعانه برخورد کند

قوه قضاییه با عوامل حادثه مشهد مقدس قاطعانه برخورد کند