مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 14:522022-04-08اجتماعي

پیش بینی وزش باد شدید در اردبیل


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت:بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان می دهد با نفوذ جریانات جنوبی و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید به ویژه در نواحی مرکزی و جنوبی استان دور از انتظار نیست.

- سیاوش محمدی، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان می دهد که آسمان استان امروز (جمعه 19 فروردین) کمی تا نیمه ابری بوده و با جریانات جنوبی و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید به ویژه در نواحی مرکزی و جنوبی استان همراه خواهد بود.

وی افزود: با توجه به سرعت وزش باد احتمال خیزش گرد و خاک، شکستن درختان و آسیب به سازه های موقتی و گلخانه ها دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: ضمناً با توجه به وجود باد جانبی قابل ملاحظه احتمال اختلال در پروازهای فرودگاه اردبیل به خصوص برای هواپیماهای سبک و هلیکوپتر وجود دارد.

محمدی تشریح کرد: همچنین در پاره ای از مناطق کوهپایه ای استان رگبار پراکنده و خفیف باران و یا رعد و برق نیز محتمل است.

وی ادامه داد: اما از امشب با نفوذ سامانه بارشی نسبتاً فعالی بر شدت ناپایداری ها افزوده شده و آسمانی نیمه ابری تا ابری، گاهی مه آلود با کاهش نسبی دمای هوا، وزش تندبادهای موقتی و رگبار باران و رعد و برق در نواحی مست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وزش باد شدید در اردبیل

پیش بینی وزش باد شدید در اردبیل