مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 14:472022-04-08سياسي

استکبار به دنبال دو قطبی سازی شیعه و سنی است


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به حادثه حرم رضوی، گفت: استکبار به دنبال ایجاد اختلاف و دوقطبی سازی بین مسلمانان شیعه و سنی است.

- ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در خطبه های نخستین نماز جمعه ماه مبارک رمضان سال جاری سمنان به میزبانی مسجد امام خمینی (ره) با اشاره به شهادت دو روحانی جهادی در حرم امام رضا (ع) بیان کرد: دست توطئه دشمنان در این عملیات تکفیری و تروریستی دیده می شود.

وی با بیان اینکه این حادثه دارای نکات متعددی است اما یکی از آنها ضرورت حفظ وحدت بین مسلمانان است، افزود: استکبار به دنبال ایجاد اختلاف و دوقطبی سازی بین مسلمانان شیعه و سنی است و این را از دیرباز تاکنون با خود دارد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه باید در برابر توطئه دشمنان هوشیار بود، افزود: مردم افغانستان و ایران پیشینه فرهنگی دیرینه ای دارند و لذا به اهداف استکبار واقف هستند و نمی گذارند که دشمنان از حوادث این چنینی بهره ای ببرند.

مطیعی با بیان اینکه ضربه وارد کردن به وحدت و انسجام بین مسلمانان شیعه و سنی هدف دشمن است، تاکید کرد: توطئه ها نیازمند هشیاری ملت ها است زیرا سال ها است که دشمنان در فضای مجازی به دنبال افغانستان هراسی در بین ایرانی ها و همچنین ایرانی ستیزی در بین افغانستانی ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار به دنبال دو قطبی سازی شیعه و سنی است

استکبار به دنبال دو قطبی سازی شیعه و سنی است