مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 14:472022-04-08سياسي

طلبه هایی که از حاشیه به متن آمدند/ تشییع باشکوه تا آغوش امام رئوف


طی روزهای اخیر مشهدالرضا شاهد تشییع پیکر باشکوه طلبه هایی بود که سال ها در حاشیه های مشهد جهادی خدمت کردند و امروز چنین باشکوه روی دوش ملت به متن آمدند و در آغوش امام رئوف آرام گرفتند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: پس از تشییع باشکوه پیکر طلبه جهادی حجت الاسلام اصلانی طی روز گذشته در مشهد مقدس، امروز هم پیکر حجت الاسلام دارایی روی دست مردم قدرشناس مشهد تا حرم مطهر رضوی بدرقه شد.

حضور باشکوه مردم از زادگاه این طلاب جهادی تا قلب مشهد مقدس حکایت قدرشناسی مردمی است که می دانند این روزها باید نماد همبستگی و وحدت در مقابله با توطئه های دشمنان باشند.

جزییات مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام دارایی یکی از طلبه های مضروب در جریان هتک حرمت حریم مقدس رضوی را در زیر می خوانید.

13:07 با جریان تکفیری و تروریستی به شدت برخورد می شود وزیر کشور گفت: دشمن تلاش دارد با ایجاد این جریان های تروریستی به اختلافات مذهبی و قومی ملت های دوست دامن بزند، اما در تحقق اهداف خود موفق نخواهد شد.

12:35 دشمن در دشمنی خود جدی است / اساس در روحانیت شهادت است آیت الله سید احمد علم الهدی پیش از ظهر جمعه در حاشیه مراسم تشییع دومین شهید جنایت تروریستی در حرم مطهر رضوی شهید محمدصادق دارایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهادت میراثی است که تبار روحانیت از ائمه معصومین (ع) ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلبه هایی که از حاشیه به متن آمدند/ تشییع باشکوه تا آغوش امام رئوف

طلبه هایی که از حاشیه به متن آمدند/ تشییع باشکوه تا آغوش امام رئوف