مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 14:422022-04-08بين الملل

چرا ایران پیشوای جریان جهانی مقاومت است؟


راه دشواری که حزب ا.

لبنان تا امروز طی کرده و پیروزی های بزرگی که به دست آورده، مرهون مجاهدت ها و تلاش های شهدایی است که از جان خود برای رسیدن به هدف والای این گروه، - یعنی بیرون راندن صهیونیست ها از سرزمین های اسلامی و آزادی قدس شریف، گذشتند.

یکی از برجسته ترین شخصیت های تاریخ حزب ا.

که از بنیان گذاران، فعالان و شکل دهندگان اندیشه مقاومت در این جنبش بزرگ اسلامی محسوب می شود، شهید سیدعباس موسوی است؛ مبارزی بدون مرز که سال های عمر خود را صرف نبرد بی امان با رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی در لبنان و دیگر مناطق جهان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان در ادامه نوشت: شهید موسوی شاگرد برجسته شهید محمدباقر صدر و از علاقه مندان پرشور امام خمینی(ره) بود.

او بعد از دیدن برخی سستی ها در میان جریان های مبارز شیعه لبنان که در پی ناپدیدشدن امام موسی صدر به آن دچار شده بودند، با همکاری دوستانی مانند شهید شیخ راغب حرب، سید حسن نصرا.

و.

دست به تشکیل حزب ا.

لبنان زد.

گروهی که امروز، وزنه ای سنگین در معادلات منطقه ای محسوب می شود و اسباب وحشت دایمی صهیونیست های اشغالگر را فراهم کرده است.

شهید موسوی، تقریباً با همه جریان های مبارز مسلمان در ارتباط بود؛ مجاهدان افغانستانی که با نیروهای شوروی می جنگیدند، مبارزان فلسطینی، مبارزان عراقی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا ایران پیشوای جریان جهانی مقاومت است؟

چرا ایران پیشوای جریان جهانی مقاومت است؟