مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 14:372022-04-08سياسي

اجرای پروژه آبرسانی به 700 هکتار از اراضی کشاورزی کبگیان


نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی از اجرای پروژه آبرسانی به 700 هکتار از اراضی کشاورزی کبگیان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی از اجرای پروژه آبرسانی به 700 هکتار از اراضی کشاورزی کبگیان خبر داد.

مهدی روشنفکر نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون به همراه استاندار استان، فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی به منطقه کبگیان سفر کرد.

اولین مقصد کاروان مدیران استانی و شهرستانی به بخش کبگیان مقبره شهید والامقام سردار ستار اورنگ بود.

بازدید از مرکز جامع بهداشتی بخش کبگیان، حضور در گلزار شهدای شهر چیتاب، بازدید از جاده آنتی چیتاب به مسیر ارتباطی پاتاوه به دهدشت، بازدید از سد جوزار، دیدار مردم از دیگر برنامه های این سفر بود.

روشنفکر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دیدار با مردم در مناطق باعث می شود که مدیران از نزدیک مشکلات موجود را لمس کنند و با برنامه ریزی صحیح درصدد برطرف کردن این مشکلات باشند.

نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه برخی از پروژه ها در این منطقه سال ها به طول انجامیده، افزود: یکی از این پروژه ها مرکز جامع سلامت این بخش است که در این بازدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه آبرسانی به 700 هکتار از اراضی کشاورزی کبگیان

اجرای پروژه آبرسانی به 700 هکتار از اراضی کشاورزی کبگیان