مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 14:222022-04-08سياسي

مسئولان برای رفع مشکل کمبود آب با تمام توان تلاش کنند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: برای رفع مشکل بحران کمبود آب مسئولان باید با تمام توان تلاش کنند تا آب شرب مشترکان به صورت پایدار تامین شود.

- ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: برای رفع مشکل بحران کمبود آب مسئولان باید با تمام توان تلاش کنند تا آب شرب مشترکان به صورت پایدار تامین شود.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر اظهار کرد: در حل مشکل کمبود آب شرب مسئولان باید با تمام توان تلاش کنند و مردم نیز صرفه جویی لازم را در مصرف آب داشته باشند تا این مشکل استان برای همیشه برطرف و آب شرب مشترکان به صورت پایدار تامین شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر با اشاره به اینکه از بهترین کارها در ماه رمضان خدمت به نیازمندان و اطعام در وعده های سحری و افطار است، تصریح کرد: هر کس که در این سفره ها به خویشان، نزدیکان و هم محلی ها کمک کند در واقع کمک به سفره خدا کرده و ثواب بسیار دارد.

صفایی بوشهری بیان کرد: مومنان نباید بگذارند در این ماه سفره نیازمندی خالی باشد، در این راستا باید دستگاه ها و نهادهای حمایتی مانند بنیاد علوی، ستاد اجرایی فرمان امام، کمیته امداد، بهزیستی و سپاه پاسداران نقش خود را در اطعام نیازمندان ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان برای رفع مشکل کمبود آب با تمام توان تلاش کنند

مسئولان برای رفع مشکل کمبود آب با تمام توان تلاش کنند