مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 14:122022-04-08سياسي

خنثی شدن توطئه دشمنان با حضور مردم در تشییع پیکر شهدای حوادث مشهد


امام جمعه رشت با اشاره به شکست دشمنان در ایجاد تفرقه میان مسلمانان، گفت: حضور هوشمندانه و باشکوه مردم در تشییع پیکر شهدای حوادث مشهد خنثی کننده توطئه دشمنان بود.

- ، آیت الله رسول فلاحتی خطبه های نماز جمعه این هفته رشت استقلال را رکن اصلی رشد هر جامعه و ملتی دانست و اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی وابستگی ملت ایران به برخی قدرت های سلطه گر به ویژه شیطان بزرگ آمریکا قطع شد که رشد و پیشرفت نظام نیز از همین روز آغاز شد.

وی به روز ملی انرژی هسته ای اشاره و با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از این انرژی برای رشد خود استفاده می کند نه برای تهیه سلاح های کشتار جمعی، افزود: دشمنان نیز به این موضوع آگاه هستند که جمهوری اسلامی ایران کشوری صلح طلب است.

امام جمعه رشت با اشاره به سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی (ره)، گفت: این سازمان به منظور رفع محرومیت ها تأسیس شده و باید در این مسیر گام بردارد.

جایگاه والای زن در اسلام و انقلاب وی در ادامه به سالروز وفات حضرت خدیجه (س) اشاره و با بیان اینکه ایشان نمونه ای کامل برای زنان مسلمان محسوب می شوند، اضافه کرد: همگام و همراه بودن با پیامبر گرامی اسلامی در همه سختی ها و مشکلات از ویژگی های این بانوی در تراز اسلام بود که امروز نیز زنان باید از این ویژگی ایشان الگوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خنثی شدن توطئه دشمنان با حضور مردم در تشییع پیکر شهدای حوادث مشهد

خنثی شدن توطئه دشمنان با حضور مردم در تشییع پیکر شهدای حوادث مشهد