مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 14:122022-04-08سياسي

مردم باید از ثمره وحدت شورا و شهرداری بهره مند شوند


امام جمعه جیرفت ضمن توصیه به شهردار و شورای شهر جیرفت گفت: مردم به آرامش نیاز دارند و باید از ثمره وحدت شورا و شهرداری بهره مند شوند.

- ایسنا/کرمان امام جمعه جیرفت ضمن توصیه به شهردار و شورای شهر جیرفت گفت: مردم به آرامش نیاز دارند و باید از ثمره وحدت شورا و شهرداری بهره مند شوند.

حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه شهرستان جیرفت در خطبه های نماز جمعه این هفته با ابراز خرسندی از هوشیاری علمای شیعه و سنی در خنتی کردن توطئه دشمنان گفت: شهادت در حرم رضوی با زبان روزه ثمره سال ها جهاد در راه خداوند است و دشمنان با چنین اقدامات مذبوهانه ای به اهداف خود دست نخواهند یافت و شهادت دو طلبه شیعه و دو طلبه اهل سنت برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و ملت های اسلامی است.

وی وحدت کشورهای اسلامی به ویژه رابطه ایران و کشورهای همسایه را خاری در چشم دشمنان عنوان کرد و افزود: دشمنان برای بر هم زدن تعامل کشورهای همسایه در تلاش هستند اما این اقدامات با هوشیاری علمای شیعه و سنی، مسئولان و مردم که واقف اند این جنایت از آمریکا و اسراییل سرچشمه می گیرد راه به جایی نخواهد برد و چنین اقداماتی نشانه ضعف و سستی و عدم کارایی سلطه آمریکا است و آن را محکوم می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم باید از ثمره وحدت شورا و شهرداری بهره مند شوند

مردم باید از ثمره وحدت شورا و شهرداری بهره مند شوند