مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 13:422022-04-08سياسي

کندی در توافق برجام به علت ایستادگی در برابر دشمنان است


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مردم واقف هستند که باید در برابر دشمن ایستاد، کندی در توافق برجام به علت ایستادگی در برابر دشمنان است، - آمریکا در برجام به دنبال زیاده خواهی بوده و باید ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام 19 فروردین ماه در خطبه های نمازجمعه شهرکرد با اشاره به اینکه برخی از افراد در برابر انبیای الهی و حق موضع می گیرند، اظهار کرد: وقتی پیامبران الهی وحی را به گوش مردم می رساندند در برابر آن ها موضع می گرفتند و می گفتند چون شما همانند ما هستید، نمی توانید از سوی خداوند حامل وحی باشید، اما خداوند برای برخی از بندگان امتیازاتی را در نظر می گرفتند و آن ها را به پیامبری مبعوث می کردند.

امام جمعه شهرکرد افزود: علت اصلی اینکه برخی از افراد در برابر حق ایستادگی می کنند، دنیامحوری و دنیاگرایی است، این فرد نمی تواند آخرت، مرگ و میر، سوال و جواب در قیامت را درک کند و به همه چیز دنیاگونه نگاه می کند و حقایق را درک نمی کند.

وی با اشاره به اینکه اهل دنیا دارای 18 ویژگی هستند، توضیح داد: اصلاح این ویژگی ها می تواند نوع نگاهمان را تغییر دهد، افرادی که اهل دنیا هستند، پرخور، پرخنده، پرخواب، کم طاقت بودن، پرتوقع، ناسپاس بودن، خودبین بودن، غضبناک، پرحرف، خودخواه، فرمان ناپذیر و بسیار شاد بوده و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کندی در توافق برجام به علت ایستادگی در برابر دشمنان است

کندی در توافق برجام به علت ایستادگی در برابر دشمنان است