مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 13:422022-04-08سياسي

لزوم مقابله با نژادپرستی رژیم صهیونیستی/تقوا برای مسئول واجب تر است


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز تاکید کرد: باید با نژاد پرستی رژیم اشغالی مقابله شود و بهترین مقابله توسط مردم فلسطین قابل انجام است.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز تاکید کرد: باید با نژاد پرستی رژیم اشغالی مقابله شود و بهترین مقابله توسط مردم فلسطین قابل انجام است.

آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های امروز نماز جمعه شیراز با اشاره به دهم ماه مبارک رمضان و رحلت حضرت خدیجه (س) گفت: خدمت این بانوی عظیم الشان برای پیشبرد اسلام نباید هیچگاه فراموش شود و در روایت رسول الله (ص)، حضرت خدیجه (س) زنی توصیف شده اند که به مقام انسان کامل رسیده اند و این درجه به واسطه جهاد در راه خدا نصیب ایشان شده است.

او ادامه داد: در اطراف جهاد اسلام مسائل قابل دقت و مورد تحلیلی وجود دارد و مومنان باید یک قاعده کلی را مراعات کنند و اطاعت از ولایت امر و مقام معظم رهبری برای درست رفتن مسیر باید در اولویت قرار داشته باشد که شرط آمادگی برای ظهور امام زمان (عج) است.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: مردم شریف یمن در جبهه مقاومت، کارستان کرده اند و از کودک تا پیر برای رسیدن به اهداف اسلامی تلاش می کنند و در ایامی که گذشت قدرت مردم یمن افزایش یافته است و در مقابل استکبار ایستاده اند و صحنه جنگ را متحول کرده اند و برای پیروزی قاطع مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مقابله با نژادپرستی رژیم صهیونیستی/تقوا برای مسئول واجب تر است

لزوم مقابله با نژادپرستی رژیم صهیونیستی/تقوا برای مسئول واجب تر است