مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 13:372022-04-08اقتصادي

افزایش ساعات خون گیری در مرکز انتقال خون کرمانشاه در ماه رمضان


مدیرکل انتقال خون کرمانشاه از افزایش ساعات خون گیری در مرکز انتقال خون کرمانشاه در ماه مبارک رمضان خبر داد.

- اظهار کرد: با توجه به پشت سر گذاشتن ایام تعطیلات عید نوروز و قرار داشتن در ایام ماه مبارک رمضان استقبال خوبی از اهدای خون صورت گرفته و تا به امروز مرکز انتقال خون استان با کمبود ذخیره خون مواجه نبوده است.

وی با اشاره به جلوگیری از کمبود ذخایر خون در ماه رمضان، افزود: به دلیل اینکه همیشه احتمال کاهش مراجعه کنندگان وجود داشته و به ویژه با قرار گرفتن در ماه رمضان و تعداد بالای افرادی که روزه دار هستند که به همین منظور مرکز انتقال خون استان کرمانشاه ساعات فعالیت خود را افزایش داده است.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر ذخایر خون استان کرمانشاه قابل قبول بوده و این ذخایر حدود 6 روز است اما برای جلوگیری از کاهش ذخایر و تعداد مراجعه کنندگان هر روزه از ساعت هشت صبح تا ساعت 23 پذیرش اهداکنندگان صورت می گیرد تا افراد روزه دار پس از افطار امکان مراجعه به مراکز اهدای خون را داشته باشند.

میرزاده ادامه داد: به غیر از روزهای جمعه که از هشت صبح تا یک ظهر فعالیت خون گیری از مراجعه کنندگان صورت می گیرد در سایر روزهای هفته مرکز انتقال خون در نظر دارد طی شب های احیا ماه رمضان ساعت فعالیت خود را یک ساعت افزایش داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ساعات خون گیری در مرکز انتقال خون کرمانشاه در ماه رمضان

افزایش ساعات خون گیری در مرکز انتقال خون کرمانشاه در ماه رمضان