مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 13:172022-04-08سياسي

مسوولان سینمای شهرقدس را راه اندازی کنند


امام جمعه شهرقدس با اشاره به اکران فیلم موقعیت مهدی در مصلی گفت: از مسوولان شهرستانی، استانی و کشوری تقاضا می شود سینمای شهر را راه اندازی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در اولین خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ماه رمضان اظهار کرد: همه مردم به ضیافت الهی دعوت شدند و عده ای که دلهایشان اهل تقواست موفق می شوند از سفره کرامت الهی بهره برداری کنند.

وی گفت: حضرت خدیجه(س) مادر امت اسلامی و الگوی ایثار و مواسات است و لازم می باشد در جامعه اسلامی از توجه بیشتری نسبت به بزرگداشت حضرت داشته باشیم.

خطیب نماز جمعه شهرقدس افزود: روز فناوری هسته ای نماد استقلال و خودباوری ایران است که شهدای ارزشمندی در این راه جان خان را فدا کردند.

حجت الاسلام جوکار با اشاره به سالروز شهادت شهید آوینی و هفته هنر انقلابی و نمایش فیلم موقعیت مهدی در مصلی بیان کرد: متاسفانه شهرقدس سینما ندارد و از مسوولان شهرستانی استانی و کشوری تقاضا می شود سینمای شهر را راه اندازی کنند.

وی ادامه داد: حادثه تروریستی در حرم مطهر رضوی که منجر به شهادت دو روحانی شد را محکوم اعلام می کنم این حادثه وابسته به گروه های تکفیری بوده و می خواهند افکار عمومی نسبت به مسئله قدس ضعیف شده اما کور خوانده اند و وحدت جامعه اسلامی بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولان سینمای شهرقدس را راه اندازی کنند

مسوولان سینمای شهرقدس را راه اندازی کنند