مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 12:422022-04-08ورزشي

اجرای بیش از هزار برنامه فرهنگی بمناسبت گرامیداشت ایام ارتش


بیش از یک هزار برنامه فرهنگی، تبلیغی و مراسم معنویت محور، ورزشی و رسانه ای بمناسبت گرامیداشت این ایام در کلیه یگان های ارتش جمهوری اسلامی ایران در کشور برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ دوم تقی خانی سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ویژه برنامه های ایام بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی های نیروی زمینی محوری را تشریح کرد.

وی در این زمینه گفت: 29 فروردین ماه هرسال، یادآور فرمان تاریخی، مدبرانه و دوراندیشانه حضرت امام خمینی(ره)  مبنی بر تعیین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و برگزاری رژه با ساز و برگ است.

تقی خانی با بیان این که برنامه های ایام بزرگداشت ارتش و حماسه آفرینی های نیروی زمینی محوری از روز 21 فروردین سالروز شهادت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی آغاز شده و تا سوم اردیبهشت سالروز شهادت شهید قرنی ادامه خواهد داشت، افزود: بیش از یک هزار برنامه فرهنگی، تبلیغی و مراسم معنویت محور، ورزشی و رسانه ای بمناسبت گرامیداشت این ایام در کلیه یگان های ارتش جمهوری اسلامی ایران در کشور برگزار خواهد شد.

سخنگوی ارتش با بیان اینکه شعار محوری بزرگداشت بیست و سومین سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی صیاد دلها، الگوی اخلاص و مدیریت جهادی- میدان دار وحدت و همدلی از میان چهل خصوصیت و ویژگی بارز آن شهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از هزار برنامه فرهنگی بمناسبت گرامیداشت ایام ارتش

اجرای بیش از هزار برنامه فرهنگی بمناسبت گرامیداشت ایام ارتش