مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 12:072022-04-08سياسي

تسهیل دسترسی عموم مردم به خدمات حقوقی در اصفهان


رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان اصفهان گفت:در سال گذشته این مرکز مفتخر به ارائه بیش از 70 هزار جلسه مشاوره رایگان برای مراجعان به واحدهای ارشاد دادگستری های سراسر استان بوده است.

- نرگس صلواتی رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به سالروز تأسیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه اظهار داشت: 17 فروردین 1379 در راستای تسهیل دسترسی عامه مردم به خدمات حقوقی راه اندازی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده در قالب ماده 187 قانون برنامه سوم توسعه مصوب شد.

وی افزود: امروزه در خانواده بزرگ مرکز وکلای قوه قضاییه که بیش از 20 سال از زمان تأسیس آن گذشته است، شاهد فعالیت بیش از 48 هزار وکیل و کارشناس رسمی و بیش از هزار مشاور خانواده در سراسر هستیم که هدف آن ها صیانت از حقوق عامه و تحقق دسترسی عادلانه مردم به خدمات حقوقی است.

صلواتی ادامه داد: در حال حاضر در استان اصفهان در حوزه وکالت، بیش از هزار و 100 نفر پروانه وکالت پایه یک و حدود 500 نفر پروانه کارآموزی وکالت از مرکز وکلای قوه قضاییه دریافت کرده اند؛ کارآموزان مرکز وکلای قوه قضاییه پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی، 18 ماه دوره کارآموزی را سپری کرده و پس آن با شرکت و قبولی در آزمون اختبار پروانه پایه یک وک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل دسترسی عموم مردم به خدمات حقوقی در اصفهان

تسهیل دسترسی عموم مردم به خدمات حقوقی در اصفهان