مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 11:572022-04-08سياسي

امنیت یک تولید جمعی است


فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه امنیت یک تولید اجتماعی است، گفت: پلیس به دنبال جلب گسترده مشارکت های مردمی در تحقق این امر مهم و ضروری است.

- سردار عباسعلی بهدانی فرد در دیدار با اعضای هیئت موتور سواری یزد گفت: یکی از ارکان مسلم امنیت به عنوان یک پدیده اجتماعی مشارکت دادن اقشار مختلف جامعه در حفظ گسترش و استمرار آن لازمه تعامل فعال اقشار اجتماعی با پلیس است که هیئت موتور سواری در سال های اخیر ضمن رعایت مقررات رانندگی و ترویج فرهنگ موتور سواری و نیز رونق پیست موتور سواری و تخلیه هیجانات جوانان نقش مهمی در ایجاد و حفظ امنیت داشته است.

وی افزود: پلیس در تراز انقلاب اسلامی از مردم ودر کنار مردم و با آنان است و پلیس در مقابل جوان نیست بلکه مردم، بخصوص جوانان در کنار پلیس هستند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه جوانان پر انرژی و فعال هستند ادامه داد: پلیس برای حفظ جان جوانان با ساماندهی موتور سواران با همکاری هیئت موتور سواری تلاش نموده و نتایج خوبی را نیز به دست امده و از آنان در اجرای طرح های مختلف از جمله چهارشنبه آخر سال و ایام نوروز موجب افزایش نظم و انضباط در جامعه شده است.

فرمانده انتظامی استان خطاب به اعضای هیئت موتور سواری گفت: پلیس در همه ماموریت ها به اتکای حمایت ها و همکاری های مردمی به انجام وظیفه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت یک تولید جمعی است

امنیت یک تولید جمعی است