مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 10:122022-04-08اجتماعي

کیفیت هوای 4 شهرستان کرمانشاه بحرانی و خطرناک است


سرپرست محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به نفوذ گرد و غبار به جو استان، گفت: کیفیت هوای چهار شهرستان کرمانشاه بحرانی و خطرناک است.

- اظهار کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده از ایستگاه های پایش کیفیت هوا در ایستگاه های پایش کیفی هوا در استان کرمانشاه عدد شاخص لحظه ای در هیچیک از ایستگاه ها استاندارد نیست.

وی افزود: شاخص لحظه ای کیفیت هوا در قصرشیرین و سرپل ذهاب عدد 500، کنگاور 461 و اسلام آبادغرب 314 است که در همه ایستگاه ها وضعیت کیفیت هوا در شرایط خطرناک و بحرانی است.

سرپرست محیط زیست استان کرمانشاه تصریح کرد: عدد شاخص لحظه ای کیفیت هوا در ایستگاه های زیبا پارک کرمانشاه 191 و فرمانداری پاوه 176 است که نشان دهنده وضعیت ناسالم هوا در این شهرستان ها است.

جلیلیان خاطرنشان کرد: با وجود وضعیت خطرناک هوا در شهرستان های سرپل ذهاب، قصرشیرین، کنگاور و اسلام آبادغرب افراد باید از انجام فعالیت های خارج از منزل خودداری کنند.

وی با اشاره به هوای ناسالم در ایستگاه های پاوه فرمانداری و زیبا پارک، بیان کرد: افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید از فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل خودداری کنند و افراد دیگر باید فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت هوای 4 شهرستان کرمانشاه بحرانی و خطرناک است

کیفیت هوای 4 شهرستان کرمانشاه بحرانی و خطرناک است