مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 09:022022-04-08سياسي

آخوند خوجملی: اقدامات بزدلانه دشمن تاثیری در کمرنگ شدن وحدت ندارد


آخوند ابوبکر خوجملی دستیار استاندار در امور اهل سنت گلستان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در زمانی که دشمن تلاش دارد تا وحدت بین اقوام و مسلمانان شیعه و سنی را کمرنگ کرده و یا از بین ببرد علمای اهل سنت و شیعه احساس مسوولیت بیشتری داشته و باید با جهاد تبیین در جلسات بر تقویت و حفظ وحدت اقوام و مذاهب تلاش کنند.

وی گفت: ماه مبارک رمضان ماه همدلی، وحدت و اخوت اسلامی بوده و دشمنان اسلام در این ماه بر توطئه های خود افزوده و تلاش می کنند تا این وحدت را از بین ببرند.

* امنیت کشور و وحدت بین اقوام را مدیون دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی می دانیم دستیار استاندار در امور اهل سنت گلستان خاطرنشان کرد: از همین جا ضمن محکوم کردن این اقدامات بزدلانه و جنایتکارانه دشمن اعلام می کنیم همه اقوام و مذاهب مختلف از قبیل فارس، ترک، ترکمن، بلوچ، سیستانی، کرد و غیره در کنار هم با اخوت و برادری زندگی می کنیم و این اقدامات هیچ تاثیری در کمرنگ شدن وحدت بین ما ندارد.

آخوند خوجملی ادامه داد: همه ما به ویژه اهل سنت قدردان انقلاب اسلامی بوده و امنیت کشور و وحدت بین اقوام را مدیون دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی می دانیم.

وی افزود: این اقدامات جنایتکارانه دشمن نه تنها سبب خدشه دار شدن وحدت بین مسلمانان خواهد شد بلکه باعث ارتباط قوی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخوند خوجملی: اقدامات بزدلانه دشمن تاثیری در کمرنگ شدن وحدت ندارد

آخوند خوجملی: اقدامات بزدلانه دشمن تاثیری در کمرنگ شدن وحدت ندارد