مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 08:372022-04-08اجتماعي

الگوی افزایش شهریه مراکز آموزشی تغییر می کند


الگوی شهریه برای هر مرکز متناسب با فعالیت های آموزشی و پرورشی، تعداد دانش آموزان، امکانات و تجهیزات و فضای حاکم نیروی انسانی شهریه در نظر گرفته می شود.

- رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی درباره افزایش شهریه مراکز آموزشی غیردولتی توضیح داد: شهریه مراکز غیردولتی ابتدای هرسال مشخص می شود، بنابراین درحال انجام هماهنگی های لازم برای افزایش شهریه سالانه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمودزاده ادامه داد: قرار است امسال افزایش شهریه به صورت یک درصد کلی برای همه آموزشگاه ها عنوان نشود بلکه با روسای آموزشگاه ها به این توافق رسیدیم که افزایش شهریه براساس یک الگو و به صورت متفاوت براساس کیفیت تدریس و تجهیزات هر آموزشگاه اعلام شود.

وی با بیان اینکه بخشنامه این الگوی شهریه به استان های کشور ابلاغ شده است، عنوان کرد: الگوی شهریه برای هر مرکز متناسب با فعالیت های آموزشی و پرورشی، تعداد دانش آموزان، امکانات و تجهیزات و فضای حاکم نیروی انسانی شهریه در نظر گرفته می شود.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی یادآور شد: براساس شاخص های اعلام شده برای آموزشگاه یک نسخه مشخص می دهیم و مانند سال های گذشته براساس یک درصد مشخص افزایش قیمت وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوی افزایش شهریه مراکز آموزشی تغییر می کند

الگوی افزایش شهریه مراکز آموزشی تغییر می کند